pondělí 1. února 2016

Make Up Academy | Recenze 3 Paletek

Nazdárek zdárek !

Dneska se podíváme na mé první (mou koupené) paletky!
Na to, že se maluji už skoro 7 let, na širší okruh kosmetiky jako takové jsem se začala zajímat i o více barev, než jen černou nebo červenou, jsem začala teprve 2 roky zpět. (Ano, 5 let jsem chodila s očima jako panda! :D). Mluvím zde o paletkách značky Makeup Academy neboli MUA

Já jsem je kupovala když jsem byla v Anglii potom, co sestra co tam bydlí koupila jednu z nich sestře k vánocům (ano mám sestry, mám jich hodně, je nás prostě všeobecně hodně).
Dneska mám k recenzování 3 paletky, které už sice ne tak často používám, ale je to hodně dobrá možnost pro někoho kdo nechce do makeupu moc investovat nebo na to nemá penízky.

MUA je drogérková anglická značka, která stojí opravdu pár korun, paletky se pohybují v rozmezí 200-250 korun. Třpytivé stíny v paletkách docela opadávají, ale tomu pomůže buď aplikace na mokro, nebo pozdější smytí zbytků pod očima, proto doporučuji s těmito paletkami si malovat nejprve oči a pak až udělat makeup. Matné stíny od MUA nemám, jen dva v jedné paletce takže nemůžu soudit ale ty dva konkrétně moc pigmentované nejsou. Obal mají obyčejný levný plast a průhledným víčkem. Paletky mají gramáž 9,6g, jednotlivé stíny nejsou uvedeny.



První, mou úplně první paletkou byla Starry Night.
I když je tahle paletka stvořená převážně na večerní, párty líčení, už se mi s ní podařilo udělat i pár nositelných looků na den. Všechny stíny v této paletce jsou třpytivé a musím říct, že zrovna s touto paletkou ohledně pigmentace jsem spokojená asi nejvíc. Musím se rovnou omluvit že použiji fotku z jiného webu. Jak jsem řekla, byla to má úplně první paletka a podle toho taky vypadá a jeden stín mi dokonce vypadl úplně, takže bohužel vám swatchnu jen 11 stínů.

(obrázek paletky převzat z muastore.co.uk)



Druhá je napodobenína Naked 2 paletky od UD jménem Undressed.
Tehdy jsem ještě ani nevěděla, že nějaká Naked je a chtěla jsem nějakou neutrální paletku se kterou vlastně můžu vytvořit i něco na večer. Tak jsem si vybrala tuhle a svého času byla opravdu dobrým pomocníkem. Tady jsou dva stíny matné a ostatní třpytivé. Jak jsem již řekla, pigmentace matných stínů není bůh ví jak světoborná ale pro nějakého začátečníka nebo pro někoho kdo to využije jen jako přechodovou barvu to bohatě stačí. Na této paletce se mi líbí, že jedna jakoby vrchní řada je taková světlejší a druhá řada je tmavší, takže i touhle paletkou se dá vytvořit denní nositelné líčení a hodně tomu pomáhají i ty dva matné stíny.




A poslední a mnou zatím né moc prozkoušená je jejich zimní paletka Twelfth Night.
Když jsem byla v Anglii a nakupovala paletky sestrám, tak jsem vychytala akci že při koupi 3 paletek dostanu jednu zdarma. V obchodě kde jsem byla toho ona výběr zrovna moc neměli ale chtěla jsem převážně něco, co doma ještě nemám a hlavně něco barvičkatého. Tak jsem si vzala tuhle a to převážně díky 3 odstínům. Zelené, fialové a té krásné měňací která se tváří že je hnědá ale přitom má krásné fialové odlesky. Co se struktury stínů týče jsem byla docela nemile překvapena protože rozhodně nejsou jednotné. zlat-bronzová  této paletce je nádherně pigmentovaná a máslovitá což ve finále z ní dělá nejoblíbenější stín v paletce a ostatní co jsem vyzkoušela, hlavně tu tolik mnou žádanou fialovou a zelenou, je už sušší a tím pádem i drolivější, nicméně pokud stín aplikujete na mokro, tak si nemůžu stěžovat, protože pigmentace je docela slušná.



Paletky za "tu cenu" jsou fajn a rozhodně pro začátečníky můžu doporučit, bohužel stíny po čase blednou a ztrácí intenzitu takže je potřeba se s němi naučit a dobrý primer. Na internetu najdete spoustu e-shopů kde tuto značku můžete koupit a nejen tyhle ale i jiné, drahší a snad i kvalitnější paletky této značky.

Ode mně je to pro dnešek všechno, kdyby měl někdo jakýkoliv dotaz nebojte se zeptat, ráda zodpovím a dolů mi můžete napsat jakou vy máte zkušenost se značkou MUA a zda jste s ní spokojeni já se s vámi loučím a mějte se krásně ! :)
Čauky mňauky :)








Žádné komentáře:

Okomentovat