úterý 2. února 2016

Mini nákupy na Wish

Nazdárek zdárek! :)

Dneska mi konečně přišli mnou dva vytoužené baličky, na které jsem se strašně těšila. Tak jsem si řekla, že se o to s vámi podělím, protože je to výborný tip pro někoho, kdo se začíná nebo chce zkusit líčit na vyšší úrovni. To že štětce z internetu mnohdy překvapí svou kvalitou a používají je i některé slavnější youtuberky je všeobecně známo. Já sama tyto štětce z internetu používám a nemůžu si je vynachválit. Tentokrát mi teda přišel balíček s dalšími štětci a lepidlem na řasy.


Protože blending brushů není nikdy dost hledala jsem takovou sadu, kde by byl menší blending štětec na preciznější práci protože můj od Essence a od Vizart jsou trošku větší, takže mi neudělají takovou službu, jakou bych chtěla. Našla jsem v akci za 100kč celou sadu 8 štětců na oči. Předem mi bylo jasné že to nebude můj svatý grál ale za kilčo ? I kdybych používala jen jeden je to super kauf! :D

Musím říct, že mě kvalita docela překvapila. Vše přišlo tak jak má, zabalené ve velkém sáčku a každý štětec jednotlivě zabalený zvlášť. Všechny štětce jsou ze syntetického materiálu, až na jeden, ten mi příjde jakoby byl z nějakého chudáčka zvířátka. Celkově jsem se štětci asi spokojená, není to nic převratného ale službu to udělá a asi kdybych chtěla, tak pro každého najdu nějaké uplatnění. A asi jsem našla svůj nový oblíbený štětec na obočí !:)





Další věc, která mi přišla a byla jsem ohledně ní skeptická a nevěděla jsem s jistotou, jestli je to ta "ona" slavná věc, kterou z youtube znám. Mluvím tu o lepidlu na řasy DUO. Měli tam na výběr ze dvou variant, růžovou, která je tuším že lepidlo je černé a modrá, lepidlo je bílé a zaschne do průsvitna. Protože jsem začátečník v lepení řas a vím, že tohle lepidlo se dá použít i na více věcí, než jen na řasy, zvolila jsem modrou variantu. Tohle lepidlo mě přišlo na 50kč.


Pokud chcete více informací o aplikaci Wish a jak na tomto "eshopu" nakupovat, tak napište do komentářů klídně nějaký článeček udělám, protože já Wish miluju, nakupuju v podstatě jenom na něm a ještě se mi nestalo, že by byl s mojí objednávkou žádný problém (zatím, snad ani nebude :D).

Takže to je pro tento článek všechno a mějte se krásně a těším se u dalšího článečku :)
Čauky mňauky !

Žádné komentáře:

Okomentovat