středa 18. května 2016

E-style Mono stíny | Recenze

Nazdárek zdárek !

Konečně po dlouhé době jsem se dostala k trochu volného času a noťasu, abych s s vámi podělila o mé nejnovější lásky :)
Když E-style přišla s limitkou Metallic Chic (ze které taky trošku uvidíte) nemohla už jsem déle odolávat a nakonec, ze dvou stínů pro které jsem původně šla, jich vzniklo 7 :D

Některé jsou matné, některé, se třpytkami a některé, jak jsem již řekla, z limitky Metallic Chic. Tak jdeme rovnou na to, máme co ukazovat :)



První bych vám ráda ukázala ty matné, protože já jsem absolutní milovnicí matných stínů a těmto barvičkám jsem nemohla odolat. Celá kolekce se jmenuje Matt touch eyeshadow. Černý stín už jste u mě určitě viděli, je to můj svatý grál ale bohužel nepřežila boj se synovcem :D. White cofee jsem měla taky a ten mi zase pro změnu nějak záhadně zmizel. Každopádně mám oba zpátky a momentálně jsou to dva mé nejpouživanější stíny. Stíny jsou sice trošku sušší a práší ale to se stává i u mnohem dražších značek a u tak pigmentovaných a tmavých stínů se s tím hold musí počítat.

(10 Unique Blue, 01 White Cofee, 05 Midnight Black, 11 Fleur)



Protože z kolekce Wet and Dry mám jen jeden stín (zatím :D), nějak to tu speciálně vypisovat nebudu. Je z letošní jarní kolekce a tenhle stín byla láska na první pohled a musel být můj. Hodí se na jaro ale v létě to bude umět pořádně rozjet, o tom nepochybuju :) Pro odvážné na celé víčko nebo i klidně jako linka. Třpytky trošku opadávají, takže bych doporučila makeupovou rutinu nechat až jako poslední. Ale za výsledek to rozhodně stojí, no ne ? (Kolekce Pop of spring, 12 Celebration)




A třetí a poslední kategorie je z jejich nejnovější limitky která vyšla nedávno, jménem Metallic Chic. Já původně měla zálusk jen na jeden stín ale pak jsem si řekla, že některé ty odstíny jsou tak unikátní, že bych neměla šetřit a udělat si radost. Co se týče aplikace na samotné víčko, štětcem je to poněkud neštastné, hlavně u řidších nebo chlupáčích. Mě se nejvíce osvědčily pěnové aplikátory z paletek ale slyšela jsem něco o latexovém štětci, který je prý na to jako stvořený, takže asi bude na vás, jakou cestu si zvolíte :)

(Limitovaná edice Metallic Chic, 12 Dance, 09 Cooper)


Všechny stíny jsou kvalitou pořád stejné, na co jsme od E-style zvyklí. Pořád si myslím, že takovou kvalitu za takovou cenu asi někde těžko najdete. Matné jsou sice prášivější, a třpytky trošku opadávají ale to je snad skoro u všech stínů a já stejně makeup dávám až poslední takže mě to žíly opravdu netrhá :)

Swatche bohužel dneska nebudou, ale pokud opravdu nevěříte mému slovu nebo chcete vidět jak stíny vypadají na kůži, na internetu je toho spoustu :) Já doufám, že se vám dnešní nákup/recenze líbila a já se budu těšit u dalšího článku, který doufám, přijde o něco dříve než tenhle :D 
Mějte se krásně 

Čauky mňauky Vaše Eli :)


Žádné komentáře:

Okomentovat