pátek 5. února 2016

Klasická stříbrná jinak | Silver cut crease

Nazdárek zdárek !

Protože tohle je beautyblog, nesmí zde chybět návody na líčení a protože nejsem i youtuberka, je to trošku těžší to vysvětlit jen pomocí fotek, ale my to společně zvládneme! :)



Jako první líčení jsem vybrala starou známou klasickou stříbrnou, ale nechtěla jsem udělat úplné klasické kouřovky a protože v poslední době u mě naprosto ovládla tato technika veškeré mé líčení řekla jsem si, že by bylo fajn vám dát vědět jak na to ! :)


Takže čím bychom prvně začali, pokud jste čtyřočko jako já, že sundáme brýle a nachystáme si nějaké to pitíčko protože nejen pleť ale i tělo potřebuje hydrataci a jak jinak se donutit pít, než mít pořád nějaké pitivo u sebe. Protože já už jsem dneska byla venku a make up mám, odličím si jen oblast očí pomocí tohoto odličovacího mlékana oči od AVONU. Obyčejně používám dvoufázový od Dermacolu ale se s mýma víčkama a řasama nějak nepohodli tak jsem na chvilku přešla na něco jemnějšího. Mezitím než si uděláme oči, tak hydratuju rty, na stolku mám tohoto malého přeznámého pidižvíčka, kterého měl každý aspoň jednou který na tohle bohatě stačí.


Protože budeme dělat výrazné oči tak je potřeba primer aby stíny pořádně drželi a neslívali se do sebe. Hlavně pokud máte tak mastná víčka jako já. Poté naneseme tělový stín do ohybu (1), který nám později pomůže při blendění. Pokud podobné líčení děláte poprvé, nebo si prostě sami sebou nejste jistí, použijte prvně hnědou nebo šedou tužku kterou nad ohyb oka nakreslíte jakoby běžnou linku co se dělá na víčku. Linku rozmazávejte směrem nahoru a pokuste se nechat ostrou linku směrem dolů. Potom co jste rozblendili základ můžete bud přejít hned na černou nebo pomalu a jistě ztmavovat tmavě šedou(3) a ve finále už pak doztmavit černou. K přesnějším detailům jsem použila zkosený štětec a malý blending brush.


Když máte dostatečně tmavý přechod a nepovedlo se vám zanechat ostrou dolní linku tak stačí vzít na štěteček korektor a upravit linku. Pak si stačí připravit stín, který chcete použít na celé víčko, prakticky může být jakýkoliv. Já si pro dnešek vyberu stříbrnou. Budu aplikovat na mokro abych mi moc stín neopadal a abych zanechala tu ostrou linku. Po aplikaci stříbrného stínu jsem ještě trošku ztmavila linku. Pokud jste to s černou trošku přehnali, stačí si vzít pleťový nebo trošku světlejší stín(2), a černou trošku stáhnout.



Aby víčko nebylo tak jednolité do středu víčka ještě  přidám trošku bílé stříbrné abych oko trošku zvětšila a zplastičtila. S tím samotným stínem potom rozzářím i vnější koutek a trošku přidám i pod obočí.Protože mi něco ještě chybělo, udělám i obyčejnou linku která tento look ještě více podpoří a ozvláštní. Na víčku jí trošku rozmažu. 


Na spodní víčko přidám černou se třpytkami a doprostřed mix stříbrné a bílé a spojím s linkou se zobáčkem od linky na vrchním víčku. Poté nalepím umělé řasy, ale vy nemusíte já to taky udělala jen pro efekt. Řasy nařasím a pro ty, co chtějí více kočíčí pohled, můžete přidat černou na vnitřní linku. Dodělám obočí pomocí štětečku a gelu na obočí.


Pokud máte taky takové šílené kruhy pod očima jako já, korektor co jsme použili na definování linky použijeme i pod oči. Následně zapudrujeme aby se korektor nikam nehýbal a máme hotovo!



Tak co říkáte na tenhle look ? Mě se moc líbí a asi něco podobného si vezmu příští týden na ples. Nebojte se dát vědět jak jste dopadli pokud tohle líčení chcete doma zkusit. Podle mě je to super pro ty, které už nebaví klasické kouřovky a chtěji zkusit něco jiného, nového.
Já se tedy s vámi loučím, kdyby měl někdo dotaz nebo připomínku nebojte se napsat do komentářů a kdyby jste chtěli ukázat nějaký look napište určitě taky :)

Čauky mňauky! :)


Produkty které jsem použila:

Pomáda na rty Astrid - růžová (Rossman cca 15,-Kč)
AVON eye makeup remover (AVON cca 100,-Kč)
Catrice - Prime and fine (Rossman cca 100,-Kč)
Makeup Revolution - Essential Matte Palette 2 (Rossman 199,-Kč)
Uma cosmetics Automatic Eyeliner - Smoky grey (Teta cca 50,-Kč)
Catrice - Liquid camouflage concealer - 010 Porcelain (Rossman cca 100,-Kč)
E-style Matt touch eye shadow - 05 Midnight Black (Eshop 79,-Kč)
MUA eyeshadow palette Starry Night (Anglie cca 150,-)
Rimmel Scandaleyes Lycra flex (dárek)
Rimmel Brow this way - eyebrow gel (dárek)

Ceny jsou orientační, u dárků vůbec netuším kolik to stálo
Štětce používám z Wish 

Recenze na MUA paletky : TADY
Nákup štětců z Wish : TADY


Žádné komentáře:

Okomentovat